Wizerunek firmy
Na wizerunek firmy (corporate identity) składa się bardzo wiele czyników. Część z nich kreuje reklama i działania z nią związane. Począwszy od profesjonalnego projektu logo aż po jakość obsługi klienta wizerunek firmy jest czymś co trzeba starannie budować.
Jeżeli chodzi o reklamową stronę wizerunku to każda nowa firma powinna uwzględnić w swoim biznes planie budżet na stworzenie profesjonalnego logo i księgi znaku, ponieważ dobrze zaprojektowany wizerunek nie wymaga późniejszej zmiany, której koszt jest nieporównywalnie większy niż koszt stworzenia wizerunku od razu tak jak trzeba.
Dla firm, ktore chcą zerwać ze swoim dotychczasowym wizerunkiem ponieważ był słabej jakości lub ponieważ firma rozszerza / zmienia profil dzialalności oferujemy profesjonalne przeprojektowanie logo i stworzenie księgi znaku. Taka zmiana logo i całego wizerunku poprawnie przeprowadzona może znacznie wpłynąć na zwiększenie przywiązania klientów do marki.
Opieka wizerunkowa
Chcemy zaoferować Państwu opiekę wizerunkową obejmującą kompleksowe projektowanie i doradztwo w zakresie wizerunku firmy.
- projekty ulotek, folderów, materiałów reklamowych,
- gadżety reklamowe (wizualizacje),
- ilustracje do prezentacji firmowych i dokumentów,
- przygotowanie graficzne i wykonawcze targów i imprez towarzyszących
- tworzenia spotów reklamowych z materiałów dostarczonych przez klienta
- tworzenia prezentacji automatycznych (zapętlonych) na ekranach
- kompleksowa obsługa i pośrednictwo w wynajmie mediów reklamowych,
- poszukiwanie możliwych sposobów reklamowania,
- wymyślanie kampanii reklamowych i społecznościowych
Księga znaku
Dla istniejącego, nowego lub odświeżanego logo księga znaku to znakomite narzędzie do zwiększenia spójności wizerunku firmy.
- dopuszczalne i niedopuszczalne zastosowania logo,
- kontekst w jakim logo powinno być używane,
- rozmieszczenie elementów i tekstu w połączeniu z logo,
- zdefiniowane kolory oraz układ i proporcje logo,
- dobór i określenie krojów czcionek dozwolonych do użytku reklamowego i biurowego,
- wersje monochromatyczne i negatywy znaków firmowych,
- kolory, rodzaje folii i wzornikow farb ułatwiające poprawną reprodukcję kolorów firmowych na różnych mediach.
Projekt logo, znaku firmowego
Znak firmowy (logotyp) to główna identyfikująca firmę forma graficzna używana we wszystkich dzialaniach firmy. Logo identyfikuje siedzibę, produkty i ofertę firmy - profesjonalnie zaprojektowane logo wspomaga odbiór firmy na rynku lokalnym i krajowym.
- bierzemy pod uwagę historię i dotychczasowe działania firmy,
- analizujemy jaka jest obecna grupa docelowa (target), jej cechy i oczekiwania,
- rozważamy możliwe przyszle kierunku rozwoju marki.
Rebranding
Twoja firma od lat używa tego samego logo i chcesz, aby było bardziej nowoczesne i uniwersalne?
- przeanalizowanie tego jakie firma ma korzenie i historię,
- określenie jaki jest jej dzisiejszy odbiorca,
- sprezycowanie jakie firma ma plany rozwoju.